ШІ в комп'ютерних іграх вчиться, як діти, презентація
ШІ в комп'ютерних іграх вчиться, як діти
У 2018 році ШІ досяг великого прогресу у сфері комп'ютерних ігор. Він став рівним або навіть сильнішим суперником для професійних кіберспортсменів у StarCraft II, Quake III Arena Capture the Flag, Dota2.
Чому це знакова подія? Розробники ШІ намагаються створити штучну систему, яка уміє вчитися, взаємодіючи з мінливим середовищем з величезною кількістю змінних.
Мова йде про ШІ, заснований на технології "навчання з підкріпленням" (reinforcement learning). Програма цілеспрямовано вивчає середовище методом проб та помилок і в результаті отримує винагороди та штрафи.
Автори звіту пояснюють, що більш важливим, ніж сенсаційний аспект "ШІ перемагає людей", є методи, за допомогою яких ШІ може досягати таких результатів.
Такими методами є навчання, засноване на грі, симуляція, комбінація гри і реального світу, дослідження, засноване на цікавості.
Розробники шукають відповідь на питання, чи можна тренувати ШІ за допомогою ігор. Як відомо, діти набувають складні навички, вивчаючи і застосовуючи різні моделі поведінки з низьким рівнем ризику, тобто під час гри.
Проте високі результати ШІ навіть у складних стратегічних іграх не означають, що ШІ покаже високу ефективність в системах, що працюють в реальному світі.
"Дані, які генеруються у віртуальному середовищі, часто дешевші і доступніші, що підходить для експериментів, — каже Бенайч. — Однак ігри не зовсім точно імітують реальний світ і його численні нюанси. Це означає, що вони — відмінне місце для початку, але не кінцева мета".
Тим часом ШІ, заснований на технології навчання з підкріпленням, уже вийшов в реальний світ. Лабораторія навчання роботів Каліфорнійського університету в Берклі створила робота BLUE — це пара кінцівок, які симулюють руки людей. Вони мають сім ступенів свободи і можуть працювати з корисним навантаженням до 7 кг.
Університет спільно з некомерційною організацією OpenAI вчить робота переміщати фізичні об'єкти.
https://drive.google.com/file/d/1jKRzB9RB9Vesv8S6Ov5uIlX8Rcj9ld3e/view?usp=sharing
Коментарі
Дописати коментар